søndag 3. februar 2013

Vinterleir i Botnen

kjøyring må til
Lenge siden sist skrevet! dette skyldes det faktum at fra rundt jul til den 28.01 har eg vert sjuk med kyssesjuka (monokulose), dette frarøvet meg eit skredkurs og fleire turar.  Men mondag den 28 fekk eg friskmelding i frå lege og blei med på vinterferda frå 29-31.01  Som inngjekk i studiet mitt Friluftsliv ifl106 på Høgskulen i Volda.  Dette skulle da vere ein vinter-skogstur der dei blandt anna ville vi skulle øve på bålbrenning, områdevurdering, ski og skismøring, ymse leirliv og vinterferdigheter.

forholda var nok ikkje heilt ideelle for planen dei hadde skissert,  lite snø og nedbør i form av regn og sludd.  så ein ganske anna "vinterleir" enn med kuldegrader og masse snø.  men lererikt i form av det å holde seg sjølv og utstyr tørt i eit telt som er slappere en Norges miljø initsiativ... (!) problemet med teltet var nokk at tverrbanda ikkje var korte nokk for dei stengerne som blei brukt, desverre. resultatet var jo at vi hadde meire vann inne en ute. til tross, sov godt og nydeleg tur!

som altid ; bilder!



                                          

nye telt på HVO


klasserommet 

På planen sto det "vinterbål". noko som viste seg å bli verre en forventa, i forhaldsvis blaut snø og vind var det ein del som ikkje klarte dette (ink. meg). Personeleg følar eg at eg forbredte meg dårleg, og stressa med å få begynne. Som i sin tur leda til ein blaut kvisthaug! heldigvis hadde vi nokre rutinerte bålbrennarar(?) som kunne gje råd og vink til neste gong. Og hovedregelen ville da bli ; Forbredelser !


kvelds skistafett

sunndalsnipa med Dag E. Wolde i blått

   
undervisning 

Takk for turen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar